zaterdag 1 juni 2002

Het is zo langzamerhand een echte traditie: elke zaterdag op deze site een handvol mp3'tjes uit de uitzending van vrijdag:
* Shotgun Wedding - onze Mortale Hit van de Week - van 88 Circles Above kun je downloaden op 88circlesabove.com.
* Het prachtige High Low van Audiotransparent is nog steeds verkrijgbaar vanaf de site van Living Room Records.

In het tweede uur draaide ik een track van Sway en daarbij meldde ik dat de band momenteel weer (nog?) actief is. Ze hebben onder meer een nieuwe gitarist. Die is afkomstig uit de band Mint en daarom (?) is de website van Sway niet meer te vinden op sway.demon.nl maar op mint-ernet.com. Logsich niet? Onder Audio vind je een paar MP3'tjes waaronder Good Times en de klassieker About You, maar ook twee nummers die niet op hun in 1999 verschenen ep stonden. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit oude of splinternieuwe songs zijn. Rental Wings klinkt als vanouds, maar in No Way Out probeert de drummer een soort van jungleritme te drummen. Voor de MP3loze lezertjes van deze site zal ik één van de twee nummers in mijn uitzending van aanstaande vrijdag draaien.

Geen opmerkingen: