zondag 21 november 2004

Wow! En ook Yes! dacht ik toen ik de site van Moodak (Makers of Groove Music) bezocht. Niet alleen vanwege de kekke muziek die ze maken, of de fraaie zangeres (Moeder van Mijn Kinderen?) of zelfs de hippe flyer waarmee ze hun optreden in de Winston as vrijdag aankondigen. Neen, het was het commentaar dat een bezoeker had achter gelaten bij de aankondiging van voorgenoemde optreden:
"Mortale fan
11-11-04 || 05:35:06

Net gehoord dat je van alle bands een
voorproefje kunt beluisteren op Radio
Mortale, dinsdagavond 23 nov tussen
20-21 uur..."


De Mortalefan had het gepost onder het e-mail adres mfan@mfan.nl.
Mfan?! Mortale Fan! Puntenel!?
We hebben een fansite!

Met gezwinde spoed opende ik nog een Firefox tab (dat kan namelijk, beste Explorer gebruiker), maar zelfs deze kekke browser kon van www.mfan.nl weinig bakken. Geen fansite maar slechts een dorre 404.
Van wow was inmiddels geen sprake meer, en ook de yes bleef hangen in mijn keel. Wij waren in het ootje genomen. Door een anonieme bezoeker van Moodak.nl.

Geen opmerkingen: